COMUNICAT CANCELACIÓ FIRA NADAL 2016

La Associació del Comerç, Restauració i Servicis de l’Eliana, Viuleliana, lamenta comunicar la seua decisió de cancel·lar la Fira de Nadal 2016 que havia de celebrar-se este cap de setmana, 17 i 18 de desembre en la Plaça del País Valenciá, a causa del temporal de fortes pluges i vent anunciat per a estes dates.

La comissió organitzadora ha intentat per tots els mitjans trobar una nova ubicació o unes noves dates per a la seua celebració, però no ha sigut possible trobar una alternativa adequada.

La Associació desitja agrair els esforços d’estaa comissió organitzadora, que porta més de tres mesos treballant en la preparació d’este esdeveniment i que ara veu truncades totes les seues expectatives.

També desitja agrair la comprensió i paciència dels establiments participants en la Fira, molts dels quals li han dedicat temps i il·lusió i alguns fins i tot inversions econòmiques i l’ajuda i col·laboració constants de l’Ajuntament de l’ Eliana.

Finalment, donar també les gràcies als ciutadans de l’Eliana i pobles veïns que, d’una forma habitual i consistent, acudeixen i recolzen tots els esdeveniments que durant l’any organitza Viuleliana i que tenien intenció d’acudir este cap de setmana a la nostra Fira de Nadal.

A estos i a la resta de ciutadans, no obstant aixó, volem enviar-los un missatge positiu ja que, encara sense Fira, este Nadal tot el comerç local de l’Eliana estarà a la vostra disposició en les seues tendes per a donar-vos el tracte de qualitat i proximitat que és el seu senyal d’identitat i que permet mantenir al nostre poble amb vida pròpia.

FELIÇ NADAL!!